Friday, July 20, 2012

~ Peralatan MemBaking Siap Sudah Di Beli ~

_DSC0717
Baru-baru ni aku baru jer beli oven, microwave dan mixer. Orang kabinet dapur dah datang ukur nak buat kabinet built in aku. Tapi tak tahu leh siap ker tidak sebelum puasa. Peralatan semua dah beli. Kalau tak siap pakai jer la oven tu dalam keadaan bogel.. hihihi. Sian oven dengan microwave aku. Gambar atas peralatan nak membaking nanti. Beli kat Ikea.. siap semua peralatan ada. Tak sabar dah rasa nyer nak buat biskut raya.

_DSC0773
Ni plak aku beli buku melalui kawan facebook. Kebetulan memang aku cari buku2 resepi kek dan biskut. Sekali dua buku aku beli dengan harga RM100 tuk dua buku tu.

_DSC0776
Ingatkan buku ni besar la sangat nampak dalam gambar. Tapi bila sampai comel jer. Tapi tak pe la lagi kecik lagi senang nak membawa masa nak membaking nanti.

_DSC0780
Ni plak 100 Piece Cake Decorating Kit.. puas aku mencari benda ni. Kebetulan kat groupon malaysia ada jual dengan harga RM26 hengget klu tak silap. Dengan tak pikir panjang terus aku order. Kalau lambat nanti cepat habis.. lak tu murah plak tu. Ada tu harga sampai Rm50 hengget.

_DSC0782
100 piece decorate cakes and cookies : Dots/Balls Writing/Lines Confetti Shells, Braided Rope Loop Border Roses, Petals Zig-Zag Garland Blossoms, Basket Weave Leaves, Flowers. Dan termasuk FREE Storage Box. Gila kentang banyak peralatan decorating kit ni. Senang la esok kalau aku nak mendeco-deco kek dan biskut aku nanti.. memang best sangat dapat beli.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...