Wednesday, March 21, 2012

~ Aku Memang Suker Makanan Manis-Manis ~

_DSC1349
Kali ni citer pasal makanan plak. Macam ada musim. Lepas musim tengok wayang kita citer pasal makanan yang lagi heaven ni. Maklum la semenjak dua menjak ada peti ais kat umah aku ni. Penuh stok bahan2 makanan tuk kami sekeluarga. Gambar atas adalah kek secret recepi Chocolate Indulgence fav en abg sebenar nyer. Aku ngan anak2 pon sama gak suker. Siap beli kek sebesar tu semata2 nak makan.

_DSC1347
En abg kata beli jer la.. pasal nak makan xpe. So tulisan kat kek tu happy birthday tuk uqail di sebab kn lagi sebulan lagi birthday uqail akan tiba.

_DSC1351
Perghhh.. heaven tul dapat makan kek indulgence ni.

_DSC0781
Aritu stok susu lemak rendah dengan ais krim vanila + krim ada. Terus anak dara sorang aku suh buat ais blended perasa vanila.

_DSC0783
Ais blended memang fav sara. Kalau pergi pasar malam pasti dia mencari ais blended ni. Dari beli selalu kat luar lebih baik cuber buat sendiri. Lagi puas minumkan.

_DSC0785
Yang ni perasa Ais Blended Oreo.

_DSC1045IMG_4673
Gambar kanan Ais Blended Strawberry dan gambar kiri Ais Blended Vanila. Hilang panas badan dapat minum benda sejuk2 camni.

_DSC1364
Ni masa minggu lepas jugak teringin nak makan puding karemel. Mula2 buat ok jer naik. Bila tang buat gula hangus jadi gula batu plak.. hahaha. Tak jadi siot jer. Geram sakit hati aku tengok terus aku buang. Camne la org buat jadi jer.. xpe gagal sekali bukan gagal selama nyer. Nanti senang belajar buat lagi.. aku pasti bolehhh.


notajariku – suker sangat ler makan benda manis2 nanti dapat kencing manis tahu la. jauh kan la.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...