Monday, October 29, 2012

~ Tempahan Dari Air Tanganku ~

kek13

Jom layan tempahan yang pernah aku buat. Sebenar nyer.. suker-suker jer aku buat kek-kek ni. Orang-orang yang rapat jer aku terima tempahan. Aku pon bukan pandai sangat nak berdeko-deko bagai. Gambar atas tempahan dari neena masa Hari Raya AidilAdha aritu.

kek14

Tempahan dari Neena jugak.

kek12

Aku buatkan kek tuk ibu mertuaku sempena Hari Raya AidilAdha.

kek11

Tempahan dari Liza aka jiran.

kek10

Ni plak aku sajer buat tuk makan-makan. cream tak cukup main redah jer.. hahaha.

kek9

Tempahan dari adikku Kak Cik sempena hari Lahir suami dia.

kek15

Tempahan dari kakak aku.. kak ngah. Tuk makan-makan kat ofis dia. Semua kek kat atas ni adalah Kek Lobak Merah. Semua atas permintaan.

Notajariku -  Buat yang menerima tempahan.. minta maaf la kalau-kalau ada kekurangan yer.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...