Wednesday, August 8, 2012

~ Kali Ke2 Buat Kuih Keria ~

_DSC0843

Perghh.. mabeles. kali ni aku buat untuk gula sira menjadi. Aku suker macam Kuih Keria yang aku buat ni gula sira tak terlampau banyak dan manis sangat. Sedap dan lembut jer makan. Ni adalah kali kedua aku buat Kuih Keria atas permintaan en abg. Aku hanya menurut perintah sajer sebagai isteri.. hihihi.

_DSC0836

Senang dan cepat jer aku bentukkan Kuih Keria tanpa gangguan si kecik uqail.

_DSC0839

Hari sabtu aritu en abg mintak aku buatkan lagi kuih keria untuk kali ke 3. Tapi di sebabkan dah pukul 5 baru en abg cakap. Tak dapat la aku tunaikan permntaan en abg. Lagi pon dah lambat dan ubi keledek pon tak pergi beli lagi. Dalam bulan ramadhan ni dah 3 kali aku buat Kuih Keria ni. Sedap la gamak nyer Kuih Keria yang aku buat ni. Agak-agak boleh buat berniaga tak.. hihihi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...